Karlstad

Veckobrev v50

11 december 2023

Årsmöte

Årsmötet för juli 2022 – juni 2023 gick av stapeln detta klubbmöte. Harald Alvers valdes att leda mötet och gjorde det med bravur. Utskickade handlingar genomgicks och godkändes, varpå styrelsen andades ut efter beviljad ansvarsfrihet!

Årets sista mötet är den 18/12, samma tid och plats som alltid. Vi kommer då att erbjudas en enkel julbuffé för ordinarie pris 135 kr (lite subventionerad). Dock behöver vi veta hur många vi blir, annars kommer inte maten att räcka. Vi fick in 23 föranmälningar på årsmötet, de är klara. Ni som inte är med där, vänligen anmäl er som vanligt.

Vi får även besök av vår hedersmedlem, biskop Sören Dalevi, som kommer att tala om julen och annat aktuellt!

Detta blir en trevlig avslutning på vårt Rotary år. Välkomna alla!

Sekreteraren

Kommande program:

Karlstad RK, ” Julbuffé med Biskopen ” Hotell Drott, 18 december, 11.45 – 13.00.
Föranmälan via hemsidan eller till karlstad@rotary.se.
Mötesvärd: Hedersmedlem Lars-Göran Kring.

Karlstad City RK, ” Adventsmorgon i Domkyrkan ”. Fredagen 15 december, 07.30 – 08.45!
Fint program, även med musik. Efter Domkyrkan bjuds in till frukost på Stadsmissionen.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅT.
Vi ves igen 2024!